Mix - různí lidé, kteří mi svým hodnocením udělali radost

25.03.2014 00:07

Hodnocení zde uvedená NEJSOU CELOSTRÁNKOVÝMI REFERENCEMI, jako ty předchozí. Proto u nich ani neuvádím kontakt na daného člověka pro zpětné ověření, nemám od těchto lidí souhlas s tím, že bych takový kontakt směl na webu uvádět. Jsou to však prosté lidské věty, které mě potěšily, a ze kterých cítím, že přece jenom něco v životě možná dělám dobře. Pokud chcete, počtěte si se mnou :


Alena Klementová - odpovídal jsem jen na dotaz, který mi paní zaslala do mailu ...

Email 23.09.2014

Děkuji Vám mnohokrát za vyčerpávající odpověd, dcera mě již přeposlala Vaši zprávu a je strašně moc spokojená s Vaším názorem a hlavně, že jste ji to všechno vysvětlil. Ještě jednou děkuji a určitě se za Vámi stavíme osobně ohledně úspor. Mějte se hezky Klementová Alena


Názory z diskusního fóra Era banky (Poštovní Spořitelny), které se jmenuje Erakomunita :

Opsáno ze stránek webu 25.3.2014 těsně po půlnoci 

... Jedná se o diskusní fórum provozované bankou, které je sice veřejně dostupné, ale podmínkou vstupu na stránky je registrace k diskusím, proto sem nemohu dát přímý link. Na fóru se diskutují bankovní produkty, novinky zaváděné bankou, a spousta zajímavých témat z finančnictví, bankovnictví, a alespoň trochu příbuzných oborů. Jednotliví diskutující ovšem vystupují pod nicky - přezdívkami, ne přímo pod svým vlastním jménem. No a já se v diskusi jmenuji Lefkas, což je má přezdívka z geokešingu i odjinud : 

V diskusi o názorech na skupinu diskutující s nickem Verajelin 24.3.2014 ve 14:56 napsala :

Erakomunita je zajímavou komunitou, kde se můžeme "vzdělávat" co se týče naší finanční gramotnosti, a to jednak z fóra a diskuzních příspěvků, kdy členové sdělují svoje zkušenosti, rady, hlavně nick Lefkas, jehož rady jsou odborné přímo z praxe a jak se lidově říká k "nezaplacení". To nemyslím jedovatě.

Diskutující Vladka321 téhož dne, jen už ve 12:42 napsala mimo jiné :
... Téma o nezávislých finančních poradcích mně zase v určitém směru otevřelo oči, na druhou stranu utvrdilo v tom, že vše se dá dělat mnoha způsoby a těch opravdu nezávislých a slušných poradců je poskrovnu. Moderátor „Lefkas“ mě dost překvapil svou otevřeností, nadhledem, znalostmi a uvedením do celkové problematiky, kde se nebál snad žádné otázky. Odpovídal fantasticky, nesnažil se o odpovědi, které by nahrávaly dvojsmyslům, měl jasně ucelenou koncepci, kterou si udržel s velmi odborným a přitom civilním projevem. ...

Diskutující Matous dne 9.8.2014, v diskusi nazvané "Pojištění - čím vším si chceme být jisti" napsala mimo jiné :
... no a letos mi "Lefkas" tady z Era komunity ještě doporučil nějaké změny - za což mu ještě jednou děkuji. Je to nejlepší poradce, kterého jsem poznala - škoda, že je až z Brna. Myslím si, že jeho fundované příspěvky na této komunitě - pomohly spoustě členů lépe se orientovat ve finančních otázkách.


Jana Ziková, klientka z Břeclavi :

Email 11.11.2011

... Je v mém vlastním zájmu dotáhnout vše, s Vaší pomocí, ke zdárnému konci. Vážím si Vaší profesionality a snahy mi pomoci. Mám ve Vás absolutní důvěru. ...


Ing. Alena Jiříčková - odpovídal jsem jen na dotaz z internetu ...

Email z 13.3.2011

Vážený pane, dovolte mi, abych Vám poděkovala za odbornou informaci ve věci vyplácení starobní penze z Penzijního fondu České spořitelny. Po několika dotazech České Spořitelně, po svých pracných výpočtech a informacích na jiných místech, kde jsem nedostala uspokojivou odpověď, jsem se obrátila na Dr. Víta Pokorného. Jeho odborná rada byla pro mně dostačující, a moc mu za ni děkuji. Doporučuji všem se na uvedeného odborníka obrátit, máte - li pochybnosti nebo nevědomosti ve financích.


Ing. Iva Janoušková - stávající klientka z Prahy, která mě našla na internetu :

Klientka si mně i se svým partnerem nejprve "testovala",Iva Janoušková a chtěla poradit jen tak "na zkoušku". Nakonec ale od ní ale dne 7.9.2010 přišla tato SMSka :

... Na základě poslední schůzky jsme se s mým partnerem shodli, že jste na plné čáře vyhrál naše mini výběrové řízení a budeme rádi, pokud budete náš finanční poradce. ...

(Pozn. VP : ... a stalo se, nyní se už několik let oběma komplexně starám o všechny jejich pojistné a finanční smlouvy ... :-) 


Veronika Zuščíková a Ivan Hojsák - stávající klienti, kteří nyní pracují v  Irsku :

Dr. Vít Pokorný - školeníEmail z 20. 11. 2009 (kráceno)

... pán doktor, chceli by sme sa Vam zaroven aj podakovat za vasu pomoc. Velmi ste nam pomohli. Mali sme predtym zopar poradcov, financnikov - ale ani jeden z nich nemal na Vas. Nevedeli nam pomoct v nasej situacii, a skor sme poculi iba 'nie' ako 'ano'. O Vas sa to neda povedat, mate riesenie pre kazdu situaciu a co je hlavne, viete to vysvetlit velmi jednoduchym sposobom, ze to kazdy pochopi.

Dalej Vam dakujeme za to, ze ste nam pomohli pri kazdej jednej otazke a situacii, a ze ste boli ochotni sa  s nami stretnut, aj ked bol sviatok. Namiesto nasho stretnutia ste mohli oddychovat, ale vy ste to vymenili za nasu schodzku, kde sme sa velmi dobre porozpravali.

Za to vsetko vam patri velke DAKUJEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    ....

(Pozn. VP: 21.11.2009 večer jsem se vrátil z dvoudenní celofiremní akce v terénu. Měl jsem rýmu a kašel, bolela mně hlava. Přesto jsem automaticky a ze slušnosti ke klientům zapnul mail, i když byla sobota večer. A z pošty vypadlo mimo jiné tohle. Lidi, děkuju, okamžitě jste mi zase dodali chuť do další práce. Děkuji !!! ;-)


Elena a Martin Čejkovi - stávající klienti z Moravan :Elena Čejková

Email z 13. 8. 2009 (kráceno)

... Velmi Vám děkujeme za Vaši úžasnou spolupráci a vstřícnost s námi řešit problémy i v neděli, velmi si toho vážíme ...


Dana Veselá - stávající klientka z Prahy :

E-mail z 11. 5. 2009 (Klientka komentuje pro mně i pro ni naprosto nepochopitelné rozhodnutí banky, kráceno)

... já bych na tento Hurvínkov neměla nervy už dávno. Vy jste ale velmi vytrvalý, což nesmírně obdivuji. Děkuji za Váš čas a bezbřehou ochotu ...


Monika Senetová - klientka z Litomyšle :

E-mail z 29.  4. 2009 (hodně kráceno)

... chci Vám také poděkovat za milá a povzbudivá slova. Vy nejste zdatný jen ve svém oboru, ale máte i dar řeči. Váš email je krásná ukázka bezvadného slohu a hlavně se velmi dobře čte. Ještě jednou za něj díky ...


Milan Knap - stávající klient z Prahy :

Email z 10. 7. 2009 (kráceno, vynechávána osobní data klienta)Dr. Vít Pokorný v kanceláři

... dnešní den jsem dostal z banky na svůj účet požadované peníze. Ještě jednou Vám děkuji za pomoc při řešení mé finanční situace ...


Ing. Kateřina Chlupová - klientka z Brna :

E-mail z 5. 1. 2009 (kráceno)

... Mnohokrát Vám děkuji za Vaše rady. Můžete se spolehnout, že ... mezi svými přáteli Vás ráda doporučím ... Na základě Vašich rad mi pojišťovna proplatila škodu přesně v té výši, jakou jste vypočítal, a moc mi to pomohlo.


Lukáš Pikner - můj zákazník ze serveru Aukro.cz :

E-mail z 13. 5. 2008 (kráceno)

... předem bych chtěl poděkovat za velice seriózní přístup z Vaší strany, který mi až vyrazil dech. Je velice příjemné s takovým člověkem jednat. ... Zabrouzdal jsem i na Vaše webové stránky, a moc se mi líbí styl, kterým se vyjadřujete a komunikujete s okolím. V poslední době se totiž setkávám se spoustou arogantních lidí, a toto je pro mně pohlazení po duši. Přeji Vám mnoho úspěchů ...

(Pozn. VP) : Mimochodem, aukční server www.Aukro.cz považuji za bezvadnou věc. Čas od času zde také sám něco zobchoduji, prodám přebytky nebo si nakoupím potřebné věcičky. To, jak mně hodnotí moji obchodní partneři na Aukru, si můžete on-line přečíst zde. Je mi jasné, že v tomhle případě se rozhodně nejedná o hodnocení kvality finančního poradenství, ale spíše obecného přístupu k obchodu, k ostatním lidem ...


Ing. Sylva Kolísková - pracovnice občanského sdružení Zdravotní klaun:

Hned první věta z e-mailu ze 14. 11. 2008

Vážený pane Pokorný, moc Vám děkujeme za Vaši podporu, Zdravotní klaunpatříte k našim nejlepším dárcům, čehož si nesmírně vážíme ...

(Vyjádření VP : Děkuji za slova uznání. Příspěvky, které jsem veřejně přislíbil zasílat v letech 2008-2013, budu v nezměněné podobě a výši zasílat i po celý rok 2014Vás, čtenáře svých internetových stránek, vyzývám k podobné aktivitě také. Vykouzlení úsměvu dětského pacienta na onkologii, revmatologii a dalších těžších odděleních je úžasně záslužná činnost, která se Zdravotním klaunům nepochybně opakovaně daří).


Gary Edwards - umělecký ředitel občanského sdružení Zdravotní klaun:

Osobní dopis z 5. 11. 2008

Vážený pane Pokorný, z celého srdce mě těší, že jste členem Klubu přátel zdravotních klaunů a že nám tak velkoryse pomáháte. Vaše dary se již proměnily v zářící tváře dětí v nemocnicích, do nichž zdravotní klauni přinášejí smích a radost. Být nemocný je pro děti zlé, a to obzvlášť v období vánoc. Ale díky Vám se mohou nemocné děti opět vesele smát. Prosím, podporujte nás i nadále, Váš dar je pro malé pacienty velice důležitý. Přeji Vám krásné vánoce a šťastný nový rok.


Ing. Marcela Šroubková - potenciální klientka, která mě našla na internetu :

E-mail z 20. 2. 2008 (kráceno)

... Vaše odpovědi svědčí o profesionálním přístupu k finančnímu poradenství. Vašich služeb jednou určitě využijeme ... Přeji mnoho pracovních úspěchů ...